Treść wszystkich Zarządzeń Dyrektora administracyjnego dostępna jest w Rektoracie Uczelni

  • Zarządzenie nr 1/2011

    Dyrektora administracyjnego Wyższej Szkoły Filozoficzno-Pedagogicznej "Ignatianum" w Krakowie z dnia 14 stycznia 2011 roku w sprawie zatwierdzenia Regulaminu parkingu Wyższej Szkoły Filozoficzno-Pedagogicznej "Ignatianum" w Krakowie (od 1 października 2011 roku nastąpiła zmiana nazwy Uczelni na Akademię Ignatianum w Krakowie)

  • Załącznik do Zarządzenia nr 1/2011

    Regulamin parkingu

  • Zarządzenie nr 2/2012

    Dyrektora administracyjnego Akademii Ignatianum w Krakowie z dnia 23 lutego 2012 roku w sprawie określenia szczegółowych zasad rezerwacji sal wykładowych na zajęcia dydaktyczne

  • Załącznik do Zarządzenia nr 2/2012

    Podanie ogólne

  • Zarządzenie nr 4/2012

    Dyrektora administracyjnego Akademii Ignatianum w Krakowie z dnia 11 września 2012 roku w sprawie rezerwacji noclegów w Domu Sióstr i w Domu Pisarzy

  • Załącznik do Zarządzenia nr 4/2012

    Regulamin rezerwacji noclegów w Domu Sióstr i w Domu Pisarzy

  • Zarządzenie nr 1/2015/2016

    Dyrektora Administracyjnego Akademii Ignatianum w Krakowie z dnia 19 października 2015 roku w sprawie wprowadzenia Konferencyjnej karty obiegowej

  • Zarządzenie nr 1/2016/2017

    Dyrektora Administracyjnego Akademii Ignatianum w Krakowie z dnia 20 kwietnia 2017 r. w sprawie anulowania Zarządzenia nr 1/2015/2016 z dnia 19 października 2015 r.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.