25.10.2021

Nowa książka Pani dr Agnieszki Grzechynki


"Lean Social Media. Szczupłe zarządzanie marką w mediach społecznościowych" autorstwa Pani dr Agnieszki Grzechynki to publikacja o tym jak skutecznie - i innowacyjnie - wykorzystywać social media w marketingu oraz public relations.
 
 
  •  Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom?
  • W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę?
  • Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko?
  • Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców?
  • I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej?

Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję  LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.

 

Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Naukowego Akademii Ignatianum w Krakowie.