Strona główna Centrum Obsługi Studenta Komunikaty Składanie podań studenckich za pośrednictwem systemu USOSweb


15.09.2021

Składanie podań studenckich za pośrednictwem systemu USOSweb


Szanowni Państwo, 

Informujemy, że od dnia 15 września 2021 r. mają Państwo możliwość składania podań poprzez Uczelniany Systemu Obsługi Studenta (USOSweb). Opcja ta zastepuje obieg podań za pomocą poczty elektronicznej 

  1. Począwszy od dnia 1 października 2021 r. podania w sprawach wiązanych z tokiem studiów, poza wyjątkami wymienionymi w punkcie 3 nie będą przyjmowane za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz stacjonarnie w siedzibie Centrum Obsługi Studenta. Od tego momentu każde podanie (poza wyjątkami wskazanymi w punkcie 3) będzie rejestrowane bezpośrednio w USOSie i przekazywane do rozpatrzenia przez osoby decyzyjneDecyzja Dziekana będzie dla Państwa widoczna również bezposrednio w USOSWeb.Moduł składania podań znajdą Państwo logując się na konto USOSweb -> Dla Studentów -> Podania. Szczegółowa instrukcja składania podań znajduje się na końcu tego artykułu. Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z jej treścią.
  2. Poprzez USOSWeb nie złożą Państwo: 
  •  
  • odwołania od decyzji Rektora/Dziekana;
  • rezygnacji ze studiów;
  • wznowienia studiów;
  • przeniesienie do AIK z innej uczelni;
  • nieujętych w regulaminie studiów;

Takie dokumenty mogą Państwo:  

  • złożyć w siedzibie Centrum Obsługi Studenta (po wcześniejszej rezerwacji terminu przez portal Booksy) 
  • przesłać drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej AIK w systemie ePUAP lub  
  • przesłać podpisane osobiście dokumenty przesyłką pocztową na  adres: "Centrum Obsługi Studenta Akademii Ignatianum w Krakowie, ul. Kopernika 26, 31-501 Kraków".

 

Załącznik

instrukcja_podania_student.pdf

…. 

W razie pytań, prosimy o kontakt na adres e-mail: cos@ignatianum.edu.pl