Aktualności działu IT

Autor: Dział IT - Akademia Ignatianum w Krakowie

Z dniem 14 maja 2018 zarządzeniem nr 55/2017/2018 Rektora Akademii Ignatianum w Krakowie wprowadzony został Regulamin korzystania z sieci bezprzewodowej Akademii Ignatianum w Krakowie (AIK).

 

Przypominamy,  że aby zalogować się do sieci WiFi należy połączyć się z punktem dostępowym „WiFi Ignatianum2”.

 

Loginem studenta jest identyfikator (NrKlienta)  poprzedzony małą literą s (np.: s12345). Natomiast loginem dydaktyków jest dotychczasowy identyfikator poprzedzony małą literą p. Pracownicy adminsitracji logują sie za pomocą loginu i hasła do komputera.

 

Hasło i login w przypadku Wirtualnej Uczelni, platformy elearningowej Moodle i sieci WiFi jest zawsze takie samo w każdym systemie. Przypomnienie loginu i zmianę hasła robimy samodzielnie za pomocą strony Jeżeli podczas próby zalogowania się do Wirtualnej Uczelni wyświetlił się komunikat że konto zostało zablokowane to należy zgłosić się w sekretariacie osobiście lub telefonicznie (podając kod autoryzacji).

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.