|
Facebook Twitter youtube instagram blogpost
NA SKRÓTY · POCZTA · KONTAKT
logo Ignatianum
MENU
REKRUTACJA · CENTRUM OBSŁUGI STUDENTA · USOSWEB · PLATFORMA EDUKACYJNA · INTERNATIONAL · BIBLIOTEKA UCZELNIA WYDZIAŁ FILOZOFICZNY WYDZIAŁ PEDAGOGICZNY STREFA STUDENTA
I ABSOLWENTA
STREFA KANDYDATA STREFA PRACOWNIKA   print screen
  UCZELNIA
WYDZIAŁ FILOZOFICZNY
WYDZIAŁ PEDAGOGICZNY
STREFA STUDENTA
I ABSOLWENTA
STREFA KANDYDATA
STREFA PRACOWNIKA

Strona główna Centrum Obsługi Studenta Międzywydziałowe studium języków obcych Komunikaty


MENU
  • Informator
  • Kandydaci
  • Stypendia
  • Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych
  • Praktyki
  • Międzywydziałowe studium języków obcych
    • Certyfikaty
    • Komunikaty
    • Dyżury i harmonogram pracowników
    • Regulamin
    • Dodatkowy lektorat
    • Oferta językowa
    • Kontakt
  • Komunikaty
  • Kontakt

Komunikaty

04.03.2022
[AKTUALIZACJA] Dyżury lektorów MSJO w semestrze letnim 2021/2022


25.01.2022
Dyżury lektorów w czasie sesji egzaminacyjnej - semestr zimowy 2021/2022


25.01.2022
Terminy egzaminów końcowych z języka angielskiego w MSJO (pisemnych) w trybie online zimowa sesja egzaminacyjna 2022


21.12.2021
11.01.2022 Zaproszenie na spotkanie z LanguageCert


13.12.2021
Uzyskaj międzynarodowy certyfikat znajomości języka angielskiego (egzamin LanguageCert)


13.10.2021
Dyżury lektorów w semestrze zimowym 2021/2022


30.09.2021
Test z języka niemieckiego lub hiszpańskiego dla studentów I roku filologii angielskiej


27.09.2021
Test poziomujący znajomość języka angielskiego


21.06.2021
Dyżury pracowników MSJO w sesji egzaminacyjnej semestru letniego 2020/2021


15.06.2021
[AKTUALIZACJA] Terminy egzaminów końcowych z języków obcych w MSJO (pisemnych) w trybie online czerwiec/lipiec/wrzesień 2021


04.06.2021
Zmiana terminu egzaminu z języka łacińskiego


01.06.2021
Zajęcia z mgr. Kamilem Mielnikiem zostają odwołane dnia 2.06.2021 oraz 9.06.2021


16.04.2021
Jednorazowa zmiana terminu dyżuru Pani mgr Joanny Zubel


UCZELNIA

MISJA I HISTORIA
WŁADZE
PATRONAT HONOROWY
AKTY PRAWNE
PRZETARGI, ZAMÓWIENIA
STRUKTURA
CZASOPISMO "IGNATIANUM" POLITYKA PRYWATNOŚCI

WYDZIAŁ FILOZOFICZNY

O WYDZIALE
STUDIA
BADANIA NAUKOWE

WYDZIAŁ PEDAGOGICZNY

O WYDZIALE
STUDIA
DZIAŁALNOŚĆ NAUKOWA

STREFA STUDENTA I ABSOLWENTA

ABSOLWENCI
AKADEMICKIE BIURO KARIER
ERASMUS
INFORMACJE PRAKTYCZNE
OPŁATY
SAMORZĄD STUDENCKI
STYPENDIA

STREFA KANDYDATA

Portal dla Kandydata
Komunikaty
Oferta edukacyjna
Terminarz rekrutacji
Warunki rekrutacji
Wymagane dokumenty
Wzory dokumentów
Opłaty
Akty prawne
Cudzoziemcy
INFORMATOR DLA KANDYDATA
Kontakt

STREFA PRACOWNIKA

BIURO PROJEKTÓW
DZIAŁ FINANSOWY
DZIAŁ KADR
ERASMUS
INFORMACJE PRAKTYCZNE

REKRUTACJA

WIRTUALNA UCZELNIA

BIBLIOTEKA

INTERNATIONAL

JEDNOSTKI MIĘDZYWYDZIAŁOWE

Wyszukiwarka dokumentów


logo Ignatianum

AKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE

ul. Kopernika 26, 31-501 Kraków
tel. centrala – 123 999 500, fax: 123 999 501
REGON: 357244777
NIP: 676-16-87-491
Konto bankowe:
Alior Bank SA 94 2490 0005 0000 4600 9871 1366

ZNAJDZIESZ NAS NA:

bip logo eu

DOJAZD DO UCZELNI

© 2018 AKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE
Projekt i wykonanie: 3STEP SP ZO.O.
Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celach informacyjnych
Dane techniczne zawarte na stronie www.ignatianum.edu.pl mają wyłącznie informacyjny charakter
i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (Art.66 par.1)
Sponsorowane przez Ignatianum America

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.
2022-05-17 10:01:53